Procedura obsługi klientów w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego

Szanowni Państwo,

Z uwagi na rosnącą ilość zarażeń wirusem COVID-19 zostaje wprowadzony zakaz obsługi bezpośredniej - szczegółowe informacje

PAMIĘTAJ! możesz załatwić swoją sprawę korzystając z usług elektronicznych.

logo usługi elektroniczne

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z właściwą Filią lub Oddziałem Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, celem uzyskania szczegółowych informacji.

Dane kontaktowe dostępne tutaj.

Jednocześnie informujemy, iż pismo do urzędu można przesłać poprzez: ePUAP, praca.gov.pl, oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej krkrpow@uppk.pl;

 

Infolinia 19524*

 

 

 

* Infolinia płatna. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
Uwaga! W niektórych połączeniach z telefonów komórkowych wymagane jest dodanie numeru kierunkowego. Właściwym numerem będzie: 22 19524

 

 


Treść utworzona: dn. 2020-10-02, autor: Małgorzata Zasada.
Treść zaktualizowano: dn. 2020-10-02, autor: Małgorzata Zasada.
Drukuj, Zapisz jako PDF.

Wydruk strony: www.uppk.pl/1,glowna/57,aktualnosci/19731699,procedura-obslugi-klientow-w-urzedzie-pracy-powiatu-krakowskiego
Data wydruku: 2020-10-31 13:36:42